How To Set Up Social Media Platforms?

İçeriği üyeler tarafından oluşturulan ve sadece kontrol ederek gelir elde edeceğiniz bir sosyal medya sitesi kurma fikri, doğru ve işlevsel bir tasarım, doğru bir pazarlama stratejisi ve bir doğru site yönetimi. Oldukça başarılı olabileceğini düşündüğüm bir sosyal medya sitesi kurma fikrim var ama bir sosyal medya sitesi kurmayı bilseydim ... Web sitesi fikrini kafamda nasıl kodlayacağımı bilseydim, nasıl uygulayacağımı bilseydim , nereden başlamalı…. Eğer öyle diyorsan Veya halihazırda başarıya ulaşmış sosyal medya platformlarına alternatif ve rakip projeler üretmek istiyorum. Yönetim ve pazarlama becerilerimle mevcut olanlardan daha başarılı bir sosyal medya sitesi kurabilirim diyorsanız, Aklınızda bir fikir olmasa bile, sadece bir sosyal platform oluşturmak istiyorsanız ve fikri geliştirmeden önce teknik olarak nasıl yapılacağını öğrenmek istiyorsanız, Bu çalışmalara başlamak için yapacağınız en iyi şey, bir cümleyi atlamadan bir sosyal paylaşım sitesi kurmak için bu makalede anlattığım her şeyi okumaktır. Emin olabilirsiniz ki; (Ne söz veriyorum) 1- Bu yazının sonuna geldiğinizde sosyal ağ sitesi kurma konusunda aklınıza gelebilecek birçok sorunun cevabını ve sosyal medya sitesi kurmak için gerekli tüm teknik adımları bulacaksınız. (Ne kadar kazanacaksınız, maliyetiniz ne olacak vb.) 2- Yazıda anlattığım adımları takip etmek ve sosyal medya sitesi kurmak için herhangi bir teknik veya kodlama bilgisine ihtiyacınız olmayacak. Nasıl yani? Herhangi bir teknik bilgiye sahip olmadan sosyal ağ sitesi kurmak mümkün müdür? Onedio gibi, Twitter gibi, BuzzFeed gibi, Facebook gibi profesyonel bir sosyal medya sitesi? Kesinlikle mümkün!

Bu blogdaki popüler yayınlar

How to fast sleep?

Free GAMES